Dagen innan Midsommar!





Dagen innan Midsommar fick Jameson ett ryck. Hon ville dra till Halmstad.
Så en stund senare hade hon bokat rum på Mårtensons utan min vetan. Men ja
vi drog dit. Varm resa, med en knasig GPS. Jag hatar gpser!

Checkade in, fick reda på att det inte var nattklubb någonstans i hela Halmstad
under kvällen. Men vad gjorde det?
Vi tog en middag ute på en restaurang. Gick hem, gjorde oss fina och drack lite vin
på rummet.

Tog oss ut i vimlet, beställde in oss varsin redbull såklart. Jises, dom var starka.
Efter den var det hej baberiba för min del. haha.

Tyckte det var mer folk och snygga killar på puben jämte så vi bestämde oss för att dra dit.
Väl där så tyckte vi att allt folk var på puben vi var på först? aah knasigt.

Jenny beställde in ytterligare en redbull. Jag tyckte det räckte.
Killen i baren hällde upp ett helt glas med sprit och ställde en redbull bredvid.
Så du får blanda själv sa han till Jenny. Och hur fan ska man kunna få plats med
redbull om glaset är full med sprit? Jises stark blev den.

Kom en 70-årig gubbe som frågade om vi ville följa med honom hem och ha sex,
men han visste inte om han skulle lyckas. Han sa även att hans apparat får plats
i Jennys rövhål, han sa också att han absolut inte var pervers.
Vilken diskussion det blev, Jenny var ursinnig.

Vid 1 stängde det, överallt. Dåligt tyckte jag.
Blev medbjuden på efterfest av en söt kille, men Jameson ville hem och
sova. Sova? hallå, sova kan man göra en annan dag ;)

Aja, någon timme senare dansade jag salsa med en kille mitt
på Halmstads gator. Jag var kass.
Sen var jag visst nunna med? Men ingen trodde det, eftersom jag
har så bruna och snygga ben?!

Sen sov vi gott i hotellsängen, och avnjöt en god frukost.
Fick en p-bot med. illa.

Sen blev jag utskickad till Karlstorps camping där Hanna och comp.
väntade.
Jameson åkte vidare till Smögen för att hämta hem pojkvän.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0