Eh barn?




Hee, ställde klockan på 8, men somnade om till 9.20, vilken slappis man blivit.
Men jag gav mig ut och sprang ändå. Var ganska varmt ute idag. Lite sol med.

Haha Line ringde innan och undra varför jag skrivit som jag gjorde om man
och barn i bloggen igår. Men alltså jag menar inte att det inte finns killar i mitt liv
för det gör det. Det är bara det här med att bli seriös som är lite svårare.
Men det beror ju endast på mig. Jag är för jäkla svår och kräsen, det vet jag. Sen har jag
så svårt att lita på någon. Men har man bara träffat nötter så är det inte så konstigt. eller?
Hade kunnat vara jättelycklig nu. Chans efter chans, men inget duger. Tröttsam jag e!

Nej jag kommer nog bli kär och lycklig, den dagen då en kille visar för mig
att det endast är mig han vill ha och att han inte är som alla andra.



Nej nu ska jag fortsätta med min sena frukost!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0