En cider eller två ;)



I Fredags låg jag i solen hela dagen. Kanske lite för länge.
Var helt sönderbränd på kvällen sen. Att man inte lär sig?

Fick mitt hår slingat på eftermiddagen. Skönt. Utväxten började bli riktigt ful.
Nu känner jag mig hemma igen som jag brukar säga ;)

Senare tog jag, Line o Camilla en cider eller två på Salt och Peppar.
Riktigt trevligt. Mycket folk och fint väder. Vilken mysig utesevering dom skaffat.
Och ännu bättre är det att dom börjat med After Work. Hotellet kan ju slänga sig i väggen... typ?

Sussi och comp. kom förbi. Fick nya smeknamnet "fogelpryd" Fattar inte detta alltså?
Tog en sväng förbi hotellet. Där mötte vi Nisse, Micke och Asmir som kommit in från Vetlanda.
Det var trevligt. Men jag tackade för mig redan vid 12. Gick hem och sov.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0