Fiiint :)



Nu börjar min tatuering bli riktigt fint. Dom riktiga färgerna börjar komma fram.
Jeremy sa till mig att absolut inte använda Helosan eller Bepanthen för att smörja in den med
Tyckte jag var konstigt eftersom alla andra säger att man ska det. Men ja han vet bäst,
så jag köpte det han sa istället. Men tatueringen blev torr, sved och stram så jag köpte
bephanten igår ändå. Smörjde in på dom värsta ställena och nu idag är den sååå fin o slät
och börjar läka jättebra :)


Nu längtar jag bara till hösten så jag kan göra en till lilja vid den andra ner mot ryggen eller mot halsen.
Eller kanske en helt ny? Eller kanske både och? haha...



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0