Livet är allt bra!



Godmorgon!

Vlken underbar dag det var igår. Även att jag jobbade.
Vaknade av mig själv redan vid 8. Tog bilen upp till mamma och åt en
god frukost i solen på deras veranda. Satt sedan där i solen till 12 ungefär, då jag begav mig till jobb.






På min rast vid 5 åkte jag tillbaka. Då bjöd mamma på hemmagjord pizza, sen satt jag
och mös i solen tills rasten var slut vid 6.

Sa till mamma förra veckan innan jag fått bilen, att tänk när jag får bilen,
då kan jag komma till er varje rast och äta. Haha, hon lät inte lika road ;)

Lät bilen vara kvar uppe i Kvarnarp. Mamma jobbar hela helgen så hon ska låna den.
Vet inte riktigt vart jag ska ställa bilen annars? Den där koreanvakten eller kines, eller vad
han nu är, han är ju överallt.
Han var ute efter Jenny ett tag... haha vad jag skratta!!! ;)
Undra hur många p-böter hon fått på vår parkering egentligen?!

Cirkus 3 timmar kvar sen sitter vi i bilen mot underbara Malmö.
Synd att vädret sviker oss. men men...



Ha en underbar helg!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0