Midsommar då?




'

Gårdagens bilder!



Underbart väder idag med. Glad man blir.
Snart kommer Jameson då ska vi upp till mamma och njuta i solen.
Skulle egentligen till Västervik över dagen men sen ville Jameson ta en spontantripp
till Halmstad över natten för att festa lite. Så ja vi får se vad som sker.

Imorgon är det iaf fortfarande oklart. Har massa förslag, men vet
inte vad jag ska välja.
Fick ett sms igår där det stod; Följ med till Halmstad, du och jag med massa
snygga killar.

Och ja det vore härligt. Men jag tackade ju nej till Halmstad för någon dag sen så
nej det blir inte bra.

Ah får se helt enkelt.
Ångrar att ganska mycket att jag inte är iväg i år, som alla
andra år. Men det är ju så dags att tänka på det nu. aah.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0