Oh my...



Jaha, idag har man varit på biljakt. Åh herregud säger jag bara.
Varför gav jag mig in i detta? Så mycket att välja på.

Provkörde en Mörkgrå Golf -09 i Vetlanda, bensinare med 102hk, helt ok att köra, inte mer.
Men bilen är skitsnygg och så annars.

Sen Atteviks i Nässjö. Där prackade dom på mig en ny Golf.
Silvermetallic, diesel, 140hk och 6 växlar. Hur underbar som helst. Stark och snabb,
precis som jag vill ha den. Men den ligger lite över min ekonomi.
Vill jag ha den så får jag den imorgon. Hur underbart är inte det?
Den bara står där och väntar på mig ;)

Imorgon ska jag ha bestämt mig. Skulle behöva någon som tar beslut åt mig?






PUUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0