Projekt klädklippning ;)



Fick ett litet ryck innan. Jag har aldrig varit någon klänningstjej direkt.
Ska jag ha klänning, ska det vara tajt, kort och snyggt. Inte massa blommor och sånt som är
väldigt fint på alla andra.

Klänningen på bilden köpte jag i Thailand. Lång och vid, känner mig som en kärring i den.
Så jag klippte lite och nu är det en klänning som slutar precis under rumpan. Så som jag vill ha det ;)





Tänkte klippa denna klänning kortare. Kan vara schysst o ha till ett par ljusa stuprör.
Men sen efter jag testat den så ångra jag mig. Den är ju fin, och lite jag är det i den.
En fin midsommarklänning typ? Har bara använt den en gång och det var i Maj förra året.

Kanske blir ett tubtopslinne av den med?

Åh jag önskar jag kunde ha sånt på mig. Men jag känner mig så obekväm.
För fin. Som en söt liten tjej. Nej det är inte alls jag.
För den är ju fiiiin!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0