Lyckliga sommardagar

 





Idag har jag bara jobbat, och gör fortfarande. Men jag har ändå kunnat
njuta av det fina vädret. Det är det som är så bra med mitt jobb.

Vilken fullspeckad vecka jag har framför mig nu...
Imorgon ska jag träffa Jameson igen. Vi ska sola & bada, senare
ska vi in till Jönköping och strosa lite.

På Onsdag ska jag ut till pappa igen. Tänkte passa på att tvätta bilen när
jag ändå är där. Den är riktigt skitig nu.
Sen blir det en dejt med Moa & Ella. Jag älskar den lilla gullungen :)

På kvällen blir det förmodligen Räkfrossa eller Salt&Peppar. Jag röstar för Salt&Peppar,
eftersom jag inte äter räkor ;)

Torsdag är jag öppen för förslag? haha!

På Fredag blir det heldag med min bästa Line. Sol & bad, sen in till Jönköping
för strosing och middag. Sen ska vi på bio, Twilight Eclipse. Underbart :)

På Lördag jobbar jag, på Söndag när jag går av tar jag förmodligen bilen till Öland
för partaj. Yehoo.. Jag älskar sommaren!




Sen vill jag träffa dig, eller jag ska rättare sagt ;) mys!

Puss E

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0