This time baby, I'll be bulletproof!



Klockan är halv 5 och här sitter jag med min lunch/middag. Bra jobbat.
Blev så hungrig att jag tryckte i mig en sportlunch innan. Då är man hungrig,
för det händer lixom aldrig. Usch. Två rostmackor till frukost med. Endast luft...



Tog en morgonrunda imorse, och ikväll funderar jag på gymmet. Eller jag ska dit, det bara är så.
Vill ha med mig någon bara? Men får väl gå själv som vanligt antar jag...
Har varit dåligt med träning nu. Men finns inte riktigt någon motivation till det när det
är så fint väder.

Nu ska det ju vara kasst hela veckan, sen är jag ledig fram tills Fredag.
Så vad hindrar egentligen? Inget!!!


Är så glad för Jenny o Kristians skull. Så fint hem har dom fått.
Hon är verkligen värd det. Värd det bästa!

Undra när jag ska bli seriös? Mamma o jag prata om Lowe, när han tar student.
Om 11år. Då är jag 35. Och jag sa till mamma att har jag inte man o barn då, då tar
jag fasen repet. Men seriöst? Innan 30 vill jag ha barn. Ett iaf. Det e ju rimligt. eller?
haha...

Kanske ska flytta från Eksjö först då? Här kommer man ju aldrig träffa någon?!



Nej kanke ska äta maten jag lagat med?? ;) Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0