Underbara Söndag i mysets tecken!







Igår Söndag vaknade jag sent. Behövde sova ut.
Begav mig sedan ut till far min. Äntligen. Sagt  evgiheter att jag ska komma ut,
men inte blivit av.

Njöt i solen, badade och åt god sill-lunch.

Farmor var där också, o pappas bardomskompis. Det var trevligt.

Senare tog jag min gocart in till Aneby. Åt god sallad med Jenny i solen.
Senare kom Kristian och Andreas. Då tog vi en rundtur i Aneby med min bil.
Fick se vart dom växt upp och så. Alltid trevligt ;)

Sen fick Andreas chocken när jag körde hem honom. Han hade ingen aning om att
jag var 86a. Han trodde jag var 88 eller 89. Tack eller?
Men jag sa att jag kunde vara 18 om det kändes bättre.. haha!



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0