Life is good!





Har precis avnjutit en god lucnhmiddag. Fisk i ugn.
Blev riktigt smaskigt. Äter sällan fisk. Synd, för det är ju så gott.
Beroende på vad det är för fisk då och hur man tillagar den då.
Så nu har jag matlåda till jobbet imorgon. Kanon :)

Lovade mig själv att vara noggran med lunch och middag from denna vecka. Men ja, slutade
som vanligt med att jag äter mitt första mål vid 5. Inte konstigt att magen protesterar.
Att man aldrig lär sig?!
Jag var ju så duktig förr. Vad hände?





Var och gungade med Moa och Ella tidigare idag. Det gillade hon.
Sen tog vi en liten promenix.

När jag kom hem och skulle sätta på musik på stereon genom datorn, så höll
jag på att flyga av stolen så högt var det. Volymknappen var nästan på max,
och datorn med. Har ju inte lyssnat sen i Lördags. haha jises!



Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0