Volvo C30?





Fick som sagt veta igår att min bil är ändrad till V. 29
Så idag efter jobb och morgonrunda så begav vi oss till Atteviks i Nässjö.
Denna gång sa jag verkligen allt vad jag kände. Tom. att jag är beredd att häva köpet för en
annan begagnad bil. Men han skulle försöka så gott han kunde och kolla upp möjligheter om
en hyrbil under sommaren. Hyrbil? Här ska inte hyras någon bil, här ska det få LÅNAS en bil.
Jag tänker inte betala ett korvöre, och det sa jag med.

Har till på Fredag att bestämma mig om jag vill ha min Polo eller inte.
Om han får fram en lånebil kan jag gå med på det med inte annars.

Skulle det gå åt skogen så är jag sugen på en Volvo C30. Röd eller vit.
En begagnad sådan då. Så snygg.


Vi får se helt enkelt.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0