15grader och sol? Ja tack! Underbart....

Imorse vaknade jag sju av en sjungande och skrikande lillebror, de är det här som ska bli så skönt med att flytta. Få sova utan att bli väckt (kanske). Är i fullgång med det sista i flyttpackningen sen är det dags att bege sig till jobb.... Känns lite tråkigt i detta väder, men är glad att jag inte har ett kontorsjobb iaf.


Det är sådana här dagar som man längtar tillbaka till Göteborg eller får tankar på en annan stad. Tänk att bara kunna gå ner en eftermiddag efter jobb och sätta sig på en uteservering, ta en kall cider, njuta och bara kolla på alla människor som går förbi. Eller en Lördag förmiddag ta sig till Slottskogen och köpa med sig grill och bara myyysa.

En sak vill jag lova att även att jag inte bor i en storstad så kommer jag göra mycket av detta i sommar, för här
kan man inte vara kvar!


Måste också börja med mina ansökningar till skolan nu, ska vara inne 12 April. Vadå i sista sekund. Förvånad? Nej!


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0