Ge min motivationen...

Uh. Har bloggtorka under dessa dagar då flytten har tagit upp den största delen av min tid. Men det är kul nu när man börjat få ordning på saker och ting. Har svurit o skrikit. Åt mig själv, lägenheten, vänner som försöker vara snälla.

Men nu börjar det likna ett hem, eller mja snarare ett förråd som jonny sa. Men sängen är på plats, bordet och stolarna. Och ja det är väl det vikitgaste... Resten är bara pill, men kul att pyssla med. Igår satt jag uppe till ett, skulle bara sortera lite och vipps så hade tiden runnit iväg...


I helgen är det påsk och det innebär att jag får träffa mina underbara darlingar, min andra familj när jag bodde i Göteborg. Saknar!!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0