Godmorra!

Fick ett samtal efter åtta; Klockan 08.30 är jag hos dig så kör vi bil. Jaha ja tänkte jag. Är väl bara o göra som man blir tillsagd. Är ju tur att någon är taggat i detta annars hade jag nog tagit körkortet 2028 eller något...

Men idag gick det bra, inga hysteriska utbrott eller annat. Klarade av det jag skulle och det var väl därför det slutade så bra.



Idag ska jag träffa min fina Moa för en lunch. För hon ska nämligen till Tunisien UTAN MIG den fuskisen... Vissa har det bra ;) Sen står det körskolan på schemat, får se om jag lyckas hålla ögonen öppna denna gång. Sist gick det tungt kan jag säga.



Saknar Saknar Sakna Saknar.....  neee


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0