Helg summering

Ja just en helg har gått och jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit blogga.

I Fredags jobbade jag från tolv till elva på Lördags morgonen. Var väldigt glad av att sluta då vi hade ett underbart väder. Men den glädjen varade inte länge för det var bara att sätta igång med flytten, Och ja, det gick som det gick men det var avklarat på drygt två timmar. Ganska bra för att bara vara 2personer och lite Jenny då fast hon satt mest o var bakis ;)


Gårdags kvällen spenderade jag med mina darlingar. Drack vin, snackade skit, dansade och flummade som bara vi kan göra. Tog en sväng om på hotellet, men nej, jag är 23år snart och börjar känna mig för gammal för det där. Kan det vara så?
 
Idag vaknade jag lite sliten, men det var bara att hoppa i skorna och iväg till ikea. Inhandlade saker till lägenheten och som vanligt när man bestämt vad man ska ha med sig hem så är varan tillfälligt slut. Kan man bli mer irriterad? Så kom altså hem utan köksbord... Får äta som kineserna, med en kudde på golvet!





Nej nu behöver jag ett äventyr......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0