Kan jämföra mig med en burk rödfärg..?


Typ så ser jag ut efter två dagar i solen. Farligt kanske!


Åh underbara vänner. Man blir på så bra humör och sprallig i er närhet. . Skulle aldrig behöva en kille för ni uppfyller verkligen allt, förutom ja dom intima bitarna ;) Ne där ljög jag. Om killen alltså..

Igår var damerna med mig hos mamma i Kvarnarp. Vi grillade gott, snackade skit och drack vin. Det var mys!
 Senare på kvällen kom Markus och Robert förbi en sväng. Vi pratade om hur kul vi hade sommaren -05 då vi umgicks
konstant, fiskade en massa, badade näck nitt i natten och ja allt man kan tänka sig.


Ikväll har jag umgåts med min bästa fis. Vi lagade tacos, snackade hemlisar, lyssnade på musik och flummade sådär som bara vi kan göra. Tror aldrig jag har skrattat såhär någonsin med någon innan. Det är så man får träningsvärk i magen. Man kan ha rätt kul med kameran har vi kommit på....  You made my day fisen!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0