Lördag hela veckan...

Klockan är snart 17.00 och jag har hunnit med att storstäda min stooora lägenhet, slirat runt på slätten med Jonny, köpt present till fina Lowa som fyller år, myst med jameson och linda på hennes balkong, storhandlat.... Så duktigt så!


Körningen på slätten, hm ja vad ska jag säga. Har glömt bort allt jag lärde mig för fyra år sedan. Men de gick väl bra tillslut. Blev lite sur några gånger, men de är ju faktiskt inte mitt fel (jooo) . Men de tycker man ju aldrig själv att de är, trots att det är det... eh ja!


Har nyss varit o handlat massa gottit fika tills ikväll. Ska träffa min fina Moa och snacka skit. Ska bli trevligt.

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0