Övningskörning var det ja!

Då var det dags igen, att ge sig ut på slätten o köra lite bil. Det går ja, hum, ganska bra, tror jag?!
Igår hade jag en ganska dålig dag, kände mig nere, allt var fel helt enkelt. Slutade med att jag satt i passagerar sätet och grät som ett barn. Vet dock inte varför?! haha.. Jag vet ju varför egentligen, men ah, det berodde inte på körningen iaf för då hade det ju varit katastrof!


Nej idag är en annan dag och jag har ju satt ett mål med detta. 20Juli tror jag det är? haha, bra koll!
Men iaf då kämpar jag nog lite extra, ska ta tag i teorin nu med. Jippi joo...








PUSS E

Kommentarer
Postat av: Sussi

bra! hehe, du klarar det :)

2009-04-18 @ 13:51:07
URL: http://barasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0