Paus i stöket...

Jag känner mig ihjälstressad, fattar inte hur jag ska hinna med eller orka detta. Flyttar på Lördag förmiddag MEN som vanligt så ska emilie göra allt i sista sekund så idag tog jag tag i det här med att flyttpacka. Och imorgon börjar jag jobba 12.00 till 11.00 på Lördag så detta innebär att jag måste vara färdig ikväll.... Nu har jag iaf tagit en paus, en lååång paus. Det är så otroligt tråkigt det här, har sagt varje gång jag flyttat att nu så ska jag aldrig mer flytta om någon så slänger ut mig, Men här är jag igen, undra hur många gånger det är egentligen.. Hm ska vi se.. Stockholm till Helsingborg, Två gånger inom Helsingborg. Helsingborg till Ekjsö. Fyra gånger inom Ekjsö. Eksjö till Göteborg. Fyra gånger inom Göteborg. Sen Göteborg till Eksjö och nu en gång till i Eksjö.. Borde jag klassa mig som en zigenare??

Nej men på Lördag eftermiddag kommer det kännas otroligt bra. Har längtat efter denna dag lääänge lääänge nu!



PUSS E

Kommentarer
Postat av: line

haha men de första flyttarna inoom helsingborg kan du la knappt räkna med, tror inte du gjorde så mkt då:)

2009-04-02 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0