Ta mig någonstans..

Pratade med Caroline om Eksjö och en framtid här häromdagen. Jag flyttade nästa direkt till Göteborg efter studenten för att jag hade panik på Eksjö. Flyttade hem för ungefär ett år sedan för att jag insåg att gräset inte var grönare på andra sidan.  Fast hade ändå tanken att max ett år ska jag stanna. Nu har det snart gått ett år och jag sökte aldrig in till skolan eller har inte några planer på att flytta ÄN. För vet ni varför? Jo för jag trivs bra just för tillfället. Har alla mina vänner nära, familjen, bra lägenhet och ett bra jobb jag trivs med. Så varför ändra på detta och inte bara låta det vara lite bra för ett tag? Lite kärlek skulle inte vara fel och det var just det caroline och jag pratade om. För Eksjö är en sådan stad att här kan man stanna om man har tröffat någon för det är ingen stad för singlar. För kommer man någonsin träffa någon här? Där alla har varit med alla, o den känner den och har gjort det osv...  Neeej! Men man ska aldrig säga aldrig heller.



Nu ska jag ut i solen och ta en promenad med sötaste Lowa och Emmi!

PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0