Vi tre mot världen <3

Åh, har nyss haft kvälls besök av mina två hjärtan här på jorden.
Ni är bäst <3




Underbart hur man kan ha så roligt med sina vänner. Se bara på det här när damerna skulle gå.
Jameson står i hallspegeln och betraktar sina svarta (egentligen vita) skor medans Caroline knyter sina skor.


Jenny säger; Fan jag måste tvätta mina skor dom är så skitiga

Caroline säger; Dom här skorna gör ont när jag går för dom är så platta

Jenny svarar; Ja men jag handtvättar dom!!


Haha helt klockrent. Pratar och skiter fullständigt i varandra. Vem löste vems problem egentligen undrar jag? ;)


PUSS E

Kommentarer
Postat av: Line

Hahaha fan va kul

2009-04-16 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0