Baby, this is all wrong!

Vilken lyckad helg det blev. Vädret kunde dock vara bättre. Kom lite skyfall emellanåt.
Var gårdsfest både i Fredags och Lördags. Kanon kul. Mycket folk var det, en blandad mix
i alla åldrar. Varför gör vi inte sånt här annars?

Blev inte mycket sömn. Strömmade musik ur stora högtalare inne på gården
dygnet runt.

Såg igår kväll att jag ätit en hel limpa bröd med dansk salami hela helgen?
Haha, konstigt att kroppen inte säger ifrån?!



Igår låg jag och fisen i komaläge hemma i min säng. Orkade verkligen inte röra
ett finger. Lagade lite god flötig mat. Det behövdes.



Idag fyller brodern 20år. Så ska snart ut och äta tre rätters. Och jag ska
köra pappas bil, kan bli spännande ;)



Går på mitt schema imorgon så nu blir det ingen mer ledighet...
Skönt eller inte!







PUSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0