det kändes så bra...


...När du sa som det var! (måste komma på vad låten heter nu)

Nu känns det som att jag börjar ställa mig upp igen. Börjar komma upp på banan. Var inte med där ett tag. Men motgångar ger medgångar och det är bara att ta nya tag även att det är svårt. Men allt blir bättre med tiden.

Nu ska jag snart iväg och jobba lite granna efter en lååång tids ledighet.
Imorgon ska vi på inflyttningsfest hos Linda. Kan bli trevligt med alla mina
kära damer som jag inte träffat pgr. av mitt osociala jag ett tag nu.
Förlåt mig!


På Söndag är det födelsedagsfika och senare ska vi till Sketlanda och
titta när Nisse o comp. spelar match. Heja Heja Heja!






GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0