Handlar allt om lycka?

Igår serverade jag på Bröllop.
Det var kul och gick bra, förutom någon miss här och där
men ingen större fara.
Alla var så fina och glada.
Man kunde inte hindra tårarna när dom kom gåendes från bilen
och in i lokalen där festen hölls.



Nu har tre kompisar fått barn, dom senaste dagarna har två till fått barn.
En av mina nära vänner ska också ha barn snart.
Alla är så lyckliga.

Även att man inte är så gammal så börjar man känna lite
panik när alla runt om en skaffar familj osv.

Jag gläds verkligen med er!


När ska jag få vara lycklig? När blir det min tur att vara den lyckliga?
När ska folk avundas mig så som jag avundas dom nu?


Antar att det kommer med tiden.
Och att man inte ska ha bråttom.

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0