Annandagen


Igår mådde jag förvånadsvärt bra. Ibland verkar jag tåla hur mkt som helst utan att bli dålig.
Konstigt det dära.

Pappa hade hittat en tvbänk som han ville ha. Fanns oturligt nog bara på IKEA i Kalmar
eftersom den skulle utgå så har dom inte tagit in fler någon annanstans.
Så vi brummade dit i skitvädret. Riktigt hala vägar. Läskigt.

Handlade lite på IKEA. Handdukar, badrumsmattor och maaaassa ljus.
Lila också, har fått för mig att jag ska ha lila detaljer i lägenheten nu.
Fint.



Köpte nya skor. Blev helt förälskad. (pappa sponsrade lite)
Jag kan inte få nog av skor. Skofetisch?

Kom hem runt 9. Då träffa jag Lisa Malena och Jenny en sväng. Det var trevligt.

Sen vakna jag halv fyra imorse av ett samtal. Sen efter typ 10min visade det
sig att jag pratat med kompisen hela tiden. Haha.
Kul sätt att ringa o lura folk på på nätterna ;)

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0