Can't decide which way to go!


Idag har varit en konstig dag. Snurrig. Förutom en promenix så har jag bara varit hemma.
Rensat och rivit ut hela garderoben. Storstädat och vikt tvätt. Hatar oreda och damm. Ordning och reda
ska det vara. Puh, stackars den som ska bo med mig i framtiden. Haha, ja rent kommer det vara iaf ;)

Självklart tänker man en massa när man bara går hemma. För mycket också.
Och jag har insett att;

Du förtjänar inte mig!
Malmö får vänta, kanske hela livet.
Jag ska stanna kvar här tills mitt vik gått ut. Det vill säga runt ett år.
Komma på vad jag vill med mitt liv inom ett år.
Börja glädja mig för dom små sakerna här i livet och inte gråta
för saker som inte går som det ska.
Jag har trots allt mina underbara vänner och familj.
Och sen det viktigatse; LE OCH VAR GLAD, ingen gillar
en sur människa.


Lisa och Jenny är så söta. Igår åkte jag med dom runt hela stan för att leta Ljung.
Dom sopar och städar i svalen. Sätter upp blommor och lyktor utanför.
Nu ikväll ska dom åka o leta gran till innergården. Julefint!




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0