Do anything...


Jaa.. idag var det segt. Vaknade runt tio. Tog en promenad runt sjön. Halt var det. Kände mig som babi på hal is. Tog vägen förbi Willys. Köpte nybakta frallor och kanelbullar ;) Gott gott...
Är det helg så är det. Tur man tränar.. haha!

Igår förmiddag lekte jag med Lowa hemma hos Emelie.
Vi lekte prästens lilla kråka. Efter en gång var det kört.
Mer mer mer. Men vad gör man inte. Så söt är hon ju. Lilla guldlock.


...Och jag saknar när du ligger bakom och håller om mig hårt. Borrar in dig i min nacke och
pussar sådär retsamt, lätt och mysigt. För du visste hur kittlig jag var där.



Ikväll är vi bjuda på Sussi inflyttningsfest. Ska med Jameson dit en sväng.
Men det blir bara en sväng, nyktert också.



Puss och Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0