Förvirrade skånepågar...


Haha. Jag kan inte sluta skratta. Våra spelemän har av någon anledning trott att vi bor i Göteborg.
Vi har många gånger sagt att nej vi bor inte där. Och tror att det gått in, men icke sa nicke.

Ikväll ringde Robin och sa att han var i Jkpg med Marcus på konferens med jobb. Att vi måste komma dit.
Dom bodde på Arken. Det enda Arken jag hittade på google ligger i Göteborg. Gjorde mig lite fundersam.
Sen att dom verkar tror att jkpg ligger i Göteborg med!
 
Men skit kul tänkte vi, fixa bil och allt.

Men något var lurt. När jag frågade om dom verkligen var i Jkpg så fick jag inget direkt svart så
jag testade dom och skrev ja men vi kommer, har fixat bil. Frågade sen vart dom var.

Då svarade han att dom bodde på något Hisingen...


Hisingen? Det ligger ju i Göteborg kära nån. Där har jag bott förklarade jag...

Jaha. Jag känner inte till dom här trakterna baby, svarar R då.


Men herregud, åkte han med sin vän utan att veta vart dom ska? Jag skratta så jag höll på att dö.
Liiite för mkt alkohol i bilden kanske? Jooo tack!


Tro att man är i Jkpg men i slutet visar det sig att dom är i Göteborg. Hur fick dom ihop det?



Det var syyynd för jag hade sett fram emot en träff! Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0