Friday, I'm in love!






Idag har det varit full rulle. Vid 11 kom Line.
Tog vi en sväng till Princess för en fika med Erica och hennes
lilla söta tjej. Folk ska alltid sucka när jag ber dom snällt att göra en macka utan smör.
Men vadå, äter man inte smör så gör man inte.

Sen blev det strosing på stan, lite julklappsköp.
Sen en sväng förbi Lines pappa. Pratade och drog lite tråkiga
vittsar. Men vi fick en del goa skratt ;)

Efter så handlade jag lite mat, som jag lagade till mig och Line. Det var gott, lite Fredagsmys.
Sen tog vi en skön tupplur. Det var behövligt.
Min huvudvärk har fortfarande inte släppt, blev något bättre av vilan.
Men tror det får bli en kväll med mig själv och sängen. Måste
vara pigg imorgon när det är dags för jobb.

Ha en bra helg! Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0