I en annan värld



Testade lite glasisar. Nörd?




haha vad jag skratta. Vilka fula glasögon. Men dom passa ju Maria ;) haha..




Hoppas inte jag får dålig syn någon gång i mitt liv.
För glasögon klär mig iiiinte....alls!



Ställde av ngn lustig anledning klockan på 8 imorse?!
Men jag gick upp. Traska till barnmorskan
och sen mötte Maria för en lunch på Sunrise. Jiises mat e gott.. ;)
Sen tog vi bilen till NÖ för lite ärenden.. Passa på o testa glasisar med.

Har varit i en annan värld hela dagen. Jättetrött och flamsig.
Stod o kolla åt ett helt annat håll än åt pantautomaten medans jag panta burkar på Willys. Maria stod
o asflabba. Jag fattade inget? Sen när jag kolla tryckte jag in dom i fel, så
automaten spotta ut alla. Men inget märkte jag.. haha!

Sen fikade jag med Line. Det behövde jag. Skratta ännu mer.
Hon lyckas alltid fula sig när jag dricker så jag sätter i halsen.
Sist var hos R i Malmö, så sa hon ngt kul så jag satt i halsen riktigt illa också,
spruta vatten över hela henne, genom mun o näsa. Hade smink i hela
ansiktet och trodde helt ärligt jag skulle tuppa av. Usch....



Pussis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0