Jo men visst


En liten lista, tagen från; martinssonhanna.blogg.se


Senaste köpet:
Svart skinnjacka
Senaste förälskelse: Eeh
Senast förbannad på: Dig
Senaste sms:set var ifrån: En jobbarkompis
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? Bästa är det jag har nu, värsta var väll den man hade när man var liten o klädde sig själv, och såg ut som en tattarunge...
I väskan har jag: plånbok, smink, nycklar, idomin/lypsyl, handdesinfektion, mobil, kalender, spännen mm.
Det absolut fulaste som finns: Fötter
Har du några känslor? Absolut, för mycket...
Mest överanvända ord: "eller hur"
Vem är bäst på hela planeten? Jag
Hur smart är du på en valfri skala? En skala från 1-10, 1 kanske? ;)
Till frukost äter jag: Kaffe och smörgås ibland fil
Här lunchar jag: Hemma
Hit går jag efter jobbet: Hem
En onsdagskväll går jag: Till träningen
På torsdagen vaknar jag: I min säng
Har du någonsin? Självklart har jag det
Googlat dig själv: Nja tror faktiskt inte det?! 
Sökt efter ditt namn på Flashback: Nej
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: Ja, men när man var mindre
Ljugit om din ålder: Nja?
Druckit slattar: Nej tack

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0