Jul om 2veckor!


Idag är det den 10 December. Alltså endats 2v kvar till Julafton.
Det känns lite konstigt. Har ingen julkänsla alls.
Som Moa sa innan, känns precis som det är påväg mot vår.
Och faktiskt, det är ju för fasen varmt ute och Luleå har inte ens
någon is, vilket dom brukar ha redan i Oktober. Snart kommer man väl kunna
ligga på stranden med en drink under julen ;) haha...



Idag tog jag en morgonpromenad med Moa och hennes lilla Ella. Så söt, man vill
bara gosa sönder. Fick ett fint julkort av dom igår på posten, en liten bild på henne.
Så fint.

Imorgon åker Line till Malmö. Och utan mig denna gång.
Är inte redo att åka dit. Skulle vara för jobbigt, kanske bara skulle
sluta åt helvete. Vem vet!

Jag ska ha en lugn helg istället, och njuta av att jag är heeeelt ledig
för nästa Lördag jobbar jag igen.
Men bara fyra pass kvar nu innan Thailand. Undeerbart!


"I'm not okay, and I will not predent that I'am."



Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0