Julafton







Kl. 13.00 skulle jag och bror Simon infinna oss hos pappa ute i Stensjön.
Innan dess skulle jag hinna med att köra kusiner och allt från och till skridskobana i Vildparken.
Hinna gör mig iordning, handla blommor på Interflora och hämta bror i Nässjö.
Tjugo över 12 lämnade jag eksjö, gasen i botten till NÖ. 12.55 var vi i Stensjön. Ganska bra va? ;)

Där ute blev det jullunch. Hade inte hunnit med frukost. Så jag åt mer än vad jag fick i mig.
Öppnade massa paket och fikade efter.
Sen vidare in till Eksjö för att spendera kvällen med släkten på mammas sida. Brum brum.






Vi blev lite sena till mamma. Men men..
Kollade på Kalle Anka och åt julmat.
Öpnnade paket, jag fick min efterlängtare mixer. Wohoo..
 nu ska jag göra smoothies utav bara den ;)
Sen kom tomten, som ingen visste vem det var. Alla gissade men ingen hade rätt.
Visade sig att det var grannen sen iaf. hehe...




Sen hade vi paketlek och åt ost o kex. Jag, kusinerna, moster och mamma.
Det var rena kriget. 45min lek som nästan var mellan
liv och död. Herregud, vilket liv. Men kul var det!



Detta vann jag med mig hem. Inte dumt alls ;)
Spelet ska vi ha med oss till Thailand.

Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0