Julmarknad, Vetlanda och Jönköping!


I Lördags efter jobb körde jag på Jameson i hennes lilla röda bil
till Vetlanda. Det var en trevlig liten tripp.

Sen mötte jag upp mamma, lillebror och mormor för en tur på Julmarknaden
och en Lördagslunch på Keskins. Fick tyvärr bara i mig en halv pizza, min matlust
har inte riktigt funnits där... Hm!


Senare tog Jag bilen till NÖ för att hämta upp lillebror med kompis som skulle
vara chaffis för kvällen. Tack än en gång!

Kvällen blev ändrad i sista. Blev förfest hos Malena istället för hos Erik.
Men det var kul det med. Blev Harrys sen. Kul att alla kom in.
En riktigt lyckad kväll. Tyvärr inga bilder från kvällen denna gång.





Mamma och Love på Keskins!






Mormor och en gubbe på Museet som
Love tyckte var så intressant att se på. Hm..




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0