Kedjebrev, rena tramseriet

Det här med kedjebrev alltså. Jag hatar det och har alltid gjort.
Alla jag får på mailen raderar jag innan jag ens läst dom. Orka.
Men sen får man vissa på mobilen som man bara måste skicka vidare...
Typ som denna;


"Kl; 1 inatt kommer din sanna kärlek inse hur mycket hon/han älskar dig.
Och imorgon får du ditt livs största överraskning.
Om du bryter denna kedja får du olycka i 5år.
 Sänd det här till 5st på 5min :)"


Och inte fasen insåg någon att den älskade mig inatt och inte
har jag fått mitt livs största överraskning, än!
Och självklart vet jag ju att det bara är tramserier. Men ändå
måste man skicka iväg det för någonstans där inne tror man lite på det.
Sjukt egentligen!




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0