Kom hit ska du få en puuuuss!



Gårkvällen. Jaa, vad ska jag säga. Det blev ingen liten sväng och det blev definitivt inte nyktert. Det var kul.
Men jag o Jameson vände på klacken vid 12 redan. På vägen hem fastnade hennes ena sko i marken och hon fortsatte gå som inget hänt. Det var en ganska kul syn.

Men det bästa på hela kvällen var när Mia skulle visa hur nervös hon var.
När hon efter tredje gången spillt öl över hela sig själv så skrek hon
"Saltet, FORT ge mig saltet"
Och tappa hela ölen i golvet. haha.
Eh. Svårt att förklara. Man måste varit med för att förstå!



"Jag gillar dig. Du är en ängel"

Åh det var fint sagt. Sådana ord värmer alltid.




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0