Lek inte...





Jag är så trött på allt, på mig själv framförallt. Förstår inte hur mkt man man tillåta sig att ta?
 Men en sak är säker, tänker inte tillåta att folk behandla mig såhär längre, tänker inte ta mer skit.
Och det gäller både vänner som killar.
Så trött på att bli trampad på, som en jäkla dörrmatta.
Nej nu släpper jag allt. Går vidare.
Som jag skrivit innan så är det inte värt att vara kvar i något
som inte för något gott med sig.

Hur ska man någonsin kunna lita på en människa eller ge allt av sig själv
när man blir sårad gång på gång?


Jag är en tjej som aldrig någonsin skulle tänka mig att vara otrogen.
Aldrig någonsin ljuga eller leka med någons känslor.
Jag får ofta höra av killar att jag är en sådan bra tjej.
Men vad får man för det?
Skit skit skit... hela tiden!



Ah ingen bra dag alls idag alltså! Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0