Lingon hit o lingon dit...


Jag ska alltid vara så negativ åt saker jag inte testat.
Jag har alltid fått för mig att jag inte gillar lingonsylt. Varför vet jag inte.


När jag åt lunch på Lingon för ett tag sen så fick jag rårörda lingon till maten
och det var ju inte så dumt. Gott faktiskt.

Sen i Lördags glömde jag helt bort att äta i all hast. Så
innan förfesten traskade jag och Jameson förbi grillen och handlade köttbullar med mos.

Edmon: Tjeeenare Emilie



Jag: Tjeeenare Edmon! Köttbullar med mos UTAN lingon tack!

Edmon: Men vill du ha ngt annat istället? Ketchup? Bostongurka? Hamburgerdressing? Men lite sallad då?

Jag: Nej usch inget sånt...

Edmon: Men för faaan Emilie, vad äter du egentligen?

Jag: Haha, Inte sånt där onyttigt flöt iaf.. Men lägg på lite lingon då, PÅ SIDAN! Och lite sallad då...


Och det var gottans. Så idag åt jag lunch hemma hos Carolines mamma.
Pannbiffar, potatis, gräddsås och lingon. Det var mums.

Så från och med idag älskar jag lingon :) Se vad man kan ändra uppfattning.
Kanske ska testa skaldjur med? Nee förresten. Det är faktiskt äckligt.. blä!



Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0