Lördag it is!



JobbarLördag. Men det gör mig inte mycket. Är så vidrigt kallt ute så
jag hade nog bara suttit inne ändå.
Men dom andra är i Jkpg ikväll. Ovanligt? Njaa..


Träffade Micke, Nisse o Line på rasten innan. Då kan jag säga att jag hellre ville umgås.
Roliga killar att umgås med. Men men.. en annan gång!
Killar är sååå mycket enklare att umgås med än tjejer. Allt är så naturligt.
Inget skitsnack eller grinerier. Skönt.


5 dagar kvar till Julafton.
12 dagar kvar till Nyårsafton.
20 dagar kvar till Thaaaailand!

Wohoo... Jag mår så bra nu!
Puss E


Kommentarer
Postat av: Line, micke, nisse

Nisse: Det är klart jag har lätt att umgås med dig både du & jag rakar ju benen;)

Micke: Jag tycker om dig Emilie:)

Line: hej!

2009-12-20 @ 00:28:50
Postat av: Fogel

Haha ni e ju för roliga ;)

2009-12-20 @ 10:15:11
Postat av: Fogel

Jag tycker ju om er med, allihopa :)

2009-12-20 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0