Now I run from you!


"Oh, half of my heart's got a grip on the situation.
Half of my heart takes time."



Idag är det en vecka kvar till Julafton.
I år ska vi fira hos mamma med släkten på hennes sida här i Eksjö.
Har firat ute hos pappa i några år nu. Får på något sätt alltid
dålig samvete varje jul när man lämnar en av dom.

Så dagen innan kommer dom från Göteborg. Då ska vi laga massa
julgodis. Gott!


Sen har vi gjort att i år ska vi bara köpa paket till en person för
en viss summa. Jag ska köpa till min moster. Men hon och jag är precis samma personer.
Älskar allt med shopping och sånt trams. Så det ska nog inte bli så svårt.




Världens finaste moster. Som även var min extra mamma under
tiden jag bodde i Göteborg. Love you!



Snart är det Thaaaaailand! Jaaa...
Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0