Strålande juuuul!


Idag har jag haft bil hela dagen. Ska ha imorgon och Julafton med.
Har träffat Sofie och Line. Snart ska vi ut till Kalle o Daniel o bada badtunna. Så härligt är det ju när
det är såhär kallt. Mys mys.


Det har gått en tid nu och man tycker att det borde lägga sig. Men icke.
Ju längre tid det går desto mer börjar jag tänka. Åh jag orkar inte meeeer.
Jag ska alltid ha någon vid min sida. Alltid. Men nu måste jag verkligen vara själv ett tag.
Må bra igen. Bara kunna vara utan att behöva massa bekräftelse och trams.
Det är bara taskigt att ge sig in i saker när man fortfarande mår dåligt
över gammalt. Faktiskt!

Man kan inte glömma en person genom att träffa en annan. Funkar inte så!



Imorgon ska jag Lisa och Jameson till sketlanda för att julklappsshoppa.
Vi lär inte vara ensamma.




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0