Suuuuur som citron


Idag har jag varit på mitt suraste humör, taggarna utåt. Fick jobba över till 12. Sen till Vetlanda med Jenny o Lisa.
Hittade inget, såklart!
Får gå naken imorgon. Ja så får det bli.

När jag inte får äta blir jag arg. Åt en macka o drack kaffe 7 imorse. Vid 6 åt jag nästa gång.
Iiiiinte bra. Nej.

Allt jävlas. Nej jag har inte PMS. Skulle bara behöva lite godis så jag kommer
upp på min normala nivå. Eller sova lite kanske?


Hämtade min väska till Thailand innan. Nu gäller det att vara smart när man packar.
Jag kommer se för rolig ut med en ryggsäck större än mig själv. Kommer trilla
baklänges med den fullpackad. Men hur ska det gå för en tjej med bara en ryggsäck
på 3 veckor? Ja, gäller att packa smart som sagt. Hur ska det gå? Hjälp!


Imorgon är det Nyårsafton. Jag har en kjol, men inget till?
Rödvin och champagne finns. Sovplats hos Malena (ängel och räddare i nöden)
Fest på Savoy. Sen Slivers/Harrys. Kan bli bra?


Puss o Hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0