Thailand here we coooome!


Idag är det Sömndag. Jag jobbar. Hade ångest igår.
Men det blir ju så när det går långt mellan passen.
Men idag känns det bra.

Jobbar 2 pass nu innan vi åker. Ett på Tisdag och ett nästa Tisdag. Underbart.
11 dagar kvar nu. Men det är först nu som jag verkligen känner glädjen.
Först nu man har förstått att man ska åka iväg. Åhh vad jag längtar nu, helt sjuuuukt!

Vem vet, vi kanske hittar oss varsin man o stannar kvar?! ;) haha...

Blev bjuden på Nyårsfest i Jönköping. Så blir nog att jag o Jenny
tar hennes lilla röda och åker dit och stannar över natten med.
Är inte alls sugen på att vara i Eksjö. Nej fy!


Jag är så grymt imponerad av mig själv. Ja faktiskt. Så är det.
Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0