Trevlig Torsdag!


Fick oväntat besök på kvällskvisten igår. Kände mig lite piggare då med så det var trevligt.
Blev dock sent, runt tre inatt.. Sen upp tidigt för en frukost på Princess. Är mer död än levande idag. Kan
aldrig sova när någon ligger bredvid.
Önskar att saker och ting vore annorlunda. Men kan ska inte hålla på
o grubbla o gräva över det förflutna. Nu är det som det är. Just precis.



Jag är glad att jag har ett sånt jobb som jag har. Annars hade jag inte presterat mkt idag inte. Haha!


Imorgon när jag går av vid 11.00 blir det en tripp till Vetlanda sen ska jag träffa
mamma och mormor för en sväng på julmarknaden och hämtning av bilen som
vi ska ha på kvällen till Jkpg. Det blir nog bra. Behöver få tankarna på annat nu.


Men som sagt. Man är efterklok!




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0