Tror det kallas kärlek?


Jag har funderat och tänkt lite.
Man blir alltid så besviken och ledsen när personer inte hör av sig eller
inte svarar. När dom spelar svåra, eller inte kör med raka rör.

Men jag har kommit på att man är ju inte ett dugg bättre själv?
Jag är precis likadan. Jag är värdelös på att säga hur jag känner, speciellt
om jag inte känner något.

Jag har alltid tagit den enklaste utvägen (tror jag) och totalignorerat personen.
Och det är helt fel. Man vet ju hur ledsen man själv blir av sådant.
Så mycket bättre att vara ärlig. Slipper man såra personen med.

Blev påmind senast igår. Och då fick jag mig en tankeställare!
Nej bättre med ärlighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0