Work so hard to make it


Vårdcentralen är inte mina favoriter just nu. Gick upp tidigt för att gå iväg o ta min andra twinrixspruta inför resan nästa vecka.
Satt i väntrummet, väntade väntade.
Efter en timma gick jag o sa till tjejen i receptionen.
Ja då hade dom givetvis glömt mig. Tack för den!

"Tack för att du var så tålig o väntade"

Hmf, tålig? Det var knappt!



Aja nu ska jag strax iväg till jobbet. Sen är det bara ett pass kvar
innan vi åker. Sen semester i en heeel månad. Underbart.

Undrar lite hur solen kommer ta på mitt hår under 3 veckor i solen, med tanke på att jag är så ljus
nu. Kommer bli helt viiit i huvudet. Schnyyygt!


Puss o Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0