alla stjärtans dag

Gillar inte riktigt den dagen. Varför ska det finnas speciella plutti nutt dagar för egentligen? Visst den dagen kan vara
jätte fin om man har någon att dela den med. Men om man är singel då? Då får den dagen oss att bara må dåligt.
Kan det inte finnas Alla singlars dag med, det skulle ju vara kul ;) Jag får väl spendera denna dag med mina fina och underbara tjejer som faktiskt också är singlar. Och det tackar jag gud för, annars hade jag suttit där, all alone. Då hade det varit jobbigt. Nej Nu kanske ni tycker att jag låter lite vrång men det känns som ett misslyckande. Jag vill väl också få fina presenter, äta god middag eller vad man nu gör denna dag. Någon som vill bli min alla hjärtans dag dejt?

Nej jag hoppas för er som har en kärlek att ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0