Äntligen!





Har gått och väntat på Sony Ericsson sen December nu. Varför har jag väntat så länge? Iaf,  Idag när jag vaknade ringde jag upp dom och frågade vad problemet var och varför dom inte hört av sig. " Vi väntar på besked från dig" Jaha vadå för jäkla besked undrar jag då. Sist jag ringde så skulle ni ringa om 5dagar. IDIOTER! Jaja, när samtalet avslutats så hade jag äntligen fått min värdelösa ericsson utbytt mot en ny modell ericsson. Hoppas denna är bättre nu....

Var hemma hos mamma igår. Åt god söndags mat och tände i brasan. Sen la sig goe lille max tax framför brasan och mös i värmen som en katt. Vilket han inte är ;)



Nej nu ska jag äta frulle och sen möta upp fisen för ett träningspass innan Jobbet! PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0